Košík: 0 Kč / 0.00 €

Časté dotazy


Jak zboží odešleme nebo kde si ho vyzvednete?

V rámci ČR:
1, přepravní společnosti IN TIME tj. při platbě převodem a dobírkou.
2, Českou poštou - pouze platba předem.
3, postýlky, autosedačky a objemnější zboží odesíláme pouze expresní službou IN TIME (kurýr).
4, osobní odběr je možný pouze s číslem objednávky po předchozí výzvě (viz. Kontakty)

V rámci SK:
1, přepravní společnosti UPS (platba převodem nebo dobírka).
2, Slovenskou poštou - pouze platba předem.
3, Postýlky, autosedačky a objemnější zboží odesíláme pouze expresní službou UPS (kurýr).


Přišla nám poškozená zásilka. CO teď?

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo e-mailem. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost (v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy) a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží. Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.
1, IN TIME tel: +420 246 092 914 
2, Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
3, info@baby-core.cz


Kdy objednané zboží přijde?

Zboží které je skladem expedujeme nejpozději do 1 pracovního dne od připsání platby na účet, popř. jej zasíláme na dobírku.
U zboži, které je na objednávku a musí být vyrobeno je realizace delší (budeme Vás informovat e-mailem). Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem. V tomto případě bude zboží dodáno nejpozději do 14-ti pracovních dnů.
Spěcháte na realizaci své objednávky? Objednávate na poslední chvíli? Není problém.
Napište nám e-mail a my Vám nabídneme co je aktuálně skladem. Konktaktní e-mail: info@baby-core.cz
Zboží které je aktuálně skladem - tedy ihned k odeslání - je označeno vlevo textem ´skladem´.


Jak na reklamace. Bohužel i to se někdy stane..

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?
Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:
- na e-mailovou adresu provozovatele e-shopu info@baby-core.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
  zboží zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na adresu uvedenou v Obchodních podmínkách. O odeslání zboží k reklamaci nás informujte. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, který Vám na pošleme e-mailem po nahlášení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.
     
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1, Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí), Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě
    zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je
    potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
    (IN TIME tel: +420 246 092 914, Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty).
2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3.  Neodborným zacházením.
4.  Zboží bylo poškozeno živly.
5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. výrobek, či zboží bylo používáno i při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaniká.
     Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci. 


Chci objednat zboží z e-shopu baby-core.

Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košík, nebo e-mailem info@baby-core.cz.
V tomto případě objednání e-mailem musí objednávka obsahovat:
jméno, příjmení, adresu (včetně dodací, liší-li se), mobilní telefonní číslo, název výrobku, velikost, barvu, cenu a příp. další poznámky, jsou-li k identifikaci zboží potřebné.

V případě osobního odběru, Vám zboží vydáme jen po předchozí platbě na náš účet. Děkujeme za pochopení.